»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Kot večni optimist bom rekla, da je ta ocena kar ena lepa štirica.«
»Realno znanje morda to ni, se je pa treba zavedati, da je bilo včasih vrednota znanje, danes je vrednota ocena.«
»Večina težko ohranja motivacijo, obveznosti naredijo na hitro, samo toliko, da je, ne moremo pa jih pritegniti k nekoliko višji ravni znanja.«
»Po moji oceni imajo v najboljšem primeru samo nekaj teoretičnega znanja glede socialnega dialoga, praktičnih izkušenj pa nič.«
»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Pri pouku instrumenta in petja se znanje oceni najmanj trikrat v ocenjevalnem obdobju, pri pouku plesa, komorne igre in orkestra pa vsaj dvakrat.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Po mnenju varuha bi pogoj moral temeljiti na oceni digitalnih kompetenc upravičencev, ne glede na njihovo starost, saj le dejansko znanje lahko predstavlja objektivno merilo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju